Prevádzkovateľom internetového obchodu www.zarucene.sk je prevádzkovateľ Katarína Duchlanská od 1.7.2014
Kontaktné údaje:
- Názov spoločnosti: Katarína Duchlanská
- Adresa spoločnosti: Dvorníky nad Váhom, č.d. 728 920 56 okres Hlohovec
- kontakt: 0948 201 538
- kontaktný email: zarucenesk@gmail.com
- IČO: 47 814 586
- DIČ: 1085218981
- IČ DPH: Neplatca dph
- Spisová značka:
- č. živnostenského registra 250-3530
- Živnostenský List vydal OU-TT-OZP1-2014/012131-2
Eshop zarucene.sk sa venuje predaju elektroniky, darčekových predmetov…
Objednávanie tovaru zo zarucene.sk
Objednávať zo stránky www.zarucene.sk si môžete on-line priamo na našej stránke.
Ceny produktov sú uvadzané bez DPH (neplatca DPH), cenu za tovar a služby platíte presne toľko koľko je uvedené na webstránke.
Ak máte problémy s objednávkou cez eshop, neváhajte ma kontaktovať na telefónnom čísle: 0948 201 538 alebo mailom: zarucenesk@gmail.com v každý deň od 8:00 do 20:00 kde pri objednávke uvediete presný názov tovaru s počtom kusov, vašu presnú adresu a telefónne číslo. Rada Vám poradím a prípadne problémy vyriešim.
Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári.
Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej uzavretiu sa vyžaduje potvrdenie objednávky.Štandardne zmluva vzniká potvrdením objednávky e-mailom.
Po zaslaní objednávky vám obratom zašleme potvrdenie o prijatí objednávky emailom.
Termín dodania objednávky dodacia lehota pre tovar uvedený skladom je od 2 – 4 pracovných dní po obdržaní objednávky
Ak si vyberiete poštového kuriéra alebo prvou triedou termín dodávky je 1-2 pracovné dni.
Ak je Vaša objednávka spracovaná a vybavená, dáme Vám vedieť na emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke, prípadne Vám zavolám.
Ak máte problém so zásielkou, ktorú ste si objednali a neprišla Vám do 10 dní, odporúčame Vám informovať sa na telefónnom čísle alebo na našej emailovej adrese .
Pri odoslaní Vášho tovaru posielam mailom aj sledovacie číslo, ktoré si možete pozrieť na stránkach Slovenskej Pošty v rámci Slovenskej Republiky,GLS,PACKETA
V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámim vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade Vám napíšem mail pre váš súhlas. Samozrejme od objednávky máte právo odstúpiť.
Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami mnou nezavinenými (meškanie zásielky, strata zásielky pri dodaní…).
Ak sa stane, že Váš objednaný tovar nie je na sklade, alebo je stiahnutý z predaja, budem Vás o ňom e- mailom alebo telefonicky informovať.
Podmienky pre dodanie tovaru
Tovar, ktorý si objednáte cez náš e -shop Zarucene.sk Vám pošlem doručovateľskou firmou (Slovenskou poštou GLS PACKETA) na dobierku alebo doručovateľskou firmou po úhrade na bankový účet. Ku každej objednávke prikladám faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list.
Pri platbe dobierky platíte konečnú cenu pri prevzatí tovaru na pošte resp doručení kurierom GLS alebo na výdajnom miete Packeta.
Pri platbe na bankový účet platíte predom tovar odosielam poštou po pričítaní na účte. Číslo účtu:
IBAN:(mBank)
SK29 8360 5207 0042 0451 2276
Pri nákupe tovaru je jasné vidieť konečnú sumu za tovar, nie sú žiadne skryté poplatky a pre rýchlu objednávku netreba registráciu, no treba vyplniť náležité údaje (meno, priezvisko, adresu, kontakt)
Reklamácia, reklamovanie tovaru
Ak Vám vznikla škoda nie vami spôsobená na zakúpenom produkte z nášho eshopu má kupujúci právo na reklamáciu počas záručnej doby. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu je potrebné čo najskôr vybaviť a poškodený tovar nepoužívať. Kupujúci pri reklamácii tovaru je povinný preukázať uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim dokladom o kúpe ( faktúrou, ktorá bola vystavená našim eshopom ) Predávajúci sa zaväzuje uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Predávajúci vydá kupujúcemu protokol o reklamácii, v ktorom uvedie dátum a spôsob vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o prípadnom prevedení opravy a dobe jej trvania, poprípade písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
Právo kupujúceho
Každý kupujúci ma právo na skontrolovanie objednanej zásielky, adresu kupujúceho, na všeobecné obchodné podmienky nákupu, pričom predávajúci (Ja) mu tovar zašlem tak, ako sme sa na tom dohodli obe strany, prostredníctvom eshopu.
Kupujúci má právo na skontrolovanie prebratej zásielky či mu bola doručená tak, ako sa na tom dohodol predávajúci s kupujúcim, pričom obal produktov nesmie byť porušený.
Právo predávajúceho
Ak si kupujúci neprevezme zásielku, predávajúci si vyhradzuje svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.
Zrušenie objednávky z e shopu
Ak ste sa pomýlili pri objednávaní Vášho tovaru, máte právo objednávku zrušiť a to najneskôr do 24 hodín, inak bude objednávka doručená.
Tovar posielam presne ako ste si objednali s Vami zvolenou metódou doručenia.
Zákazník má zákonné právo na odstúpenie od zmluvy 14 dní po prevzatí tovaru bez udania dôvodu vrátenia.
Ochrana osobných údajov
Informácie poskytnuté v objednávkovom formulári slúžia čisto iba na objednanie a prevzatie tovaru, pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.
Všetky náležitosti ochrany osobných údajov najdete tu
Ochrana osobných údajov (GDPR)
Prevádzkovateľ internetového obchodu www.zarucene.sk,
Katarína Duchlanská, Dvorníky nad Váhom, č.d. 728, 920 56 okres Hlohovec,
IČO: 47 814 586, DIČ: 1085218981,
kontakt: 0948 201 538, e-mail: zarucenesk@gmail.com
(v texte ďalej len „prevádzkovateľ“),
týmto poskytuje informácie o spracúvaní osobných údajov podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
1. Aké údaje spracúvame
Pri nákupe na našom e-shope spracúvame nasledovné údaje:
-
meno a priezvisko,
-
doručovacia adresa,
-
fakturačná adresa (ak je iná),
-
e-mail, telefónne číslo,
-
údaje o objednávke a platbe.
Tieto údaje sú nevyhnutné na vybavenie objednávky a komunikáciu so zákazníkom.
2. Účely a právny základ spracúvania
Osobné údaje spracúvame na tieto účely:
-
vybavenie objednávky a dodanie tovaru (právny základ: plnenie zmluvy podľa čl. 6 ods. 1 písm. b GDPR),
-
vedenie účtovníctva a povinné evidencie (právny základ: zákonná povinnosť podľa čl. 6 ods. 1 písm. c GDPR),
-
riešenie reklamácií a právnych nárokov (právny základ: oprávnený záujem podľa čl. 6 ods. 1 písm. f GDPR),
-
marketingové účely (zasielanie noviniek e-mailom) – iba ak ste na to dali súhlas (právny základ: čl. 6 ods. 1 písm. a GDPR).
3. Doba uchovávania údajov
-
Údaje súvisiace s objednávkou uchovávame 10 rokov (podľa účtovných predpisov).
-
Kontaktné údaje na komunikáciu (e-maily, správy) uchovávame max. 3 roky od posledného kontaktu.
-
Údaje spracúvané na základe súhlasu (napr. newsletter) uchovávame do odvolania súhlasu.
4. Príjemcovia údajov
Vaše osobné údaje môžu byť poskytnuté:
-
doručovateľským spoločnostiam (Slovenská pošta, kuriér),
-
účtovníkovi / daňovému poradcovi,
-
poskytovateľovi webhostingu a IT podpory.
Údaje neposkytujeme žiadnym iným tretím stranám ani mimo EÚ.
5. Práva dotknutej osoby
Máte právo:
-
na prístup k svojim údajom,
-
na opravu nesprávnych údajov,
-
na vymazanie údajov („právo byť zabudnutý“),
-
na obmedzenie spracúvania,
-
na prenositeľnosť údajov,
-
namietať proti spracúvaniu,
-
odvolať súhlas so spracúvaním (ak je právnym základom súhlas).
Tieto práva si môžete uplatniť e-mailom na zarucenesk@gmail.com alebo písomne na adresu sídla prevádzkovateľa.
6. Dozorný orgán
Ak sa domnievate, že vaše práva boli porušené, máte právo podať sťažnosť na:
Úrad na ochranu osobných údajov SR
Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27
web: www.dataprotection.gov.sk
7. Záverečné ustanovenia
Vaše osobné údaje sú spracúvané bezpečne a chránené pred zneužitím.
Bez vášho súhlasu ich neposkytujeme tretím osobám na marketing ani iné komerčné účely.
Tieto zásady ochrany osobných údajov sú platné od 1.7.2014, naposledy aktualizované 18.9.2025.
Alternatívne riešenie sporov
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu e-mailom n zarucenesk@gmail.com alebo písomne na adresu sídla predávajúceho, ak nie je spokojný so spôsobom, akým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.
Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ARS) subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Subjektom ARS pre spory zo spotrebiteľských zmlúv s predávajúcim je:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI),
Ústredný inšpektorát SOI, odbor medzinárodných vzťahov a ARS,
Bajkalská 21/A, P.O. BOX 29, 827 99 Bratislava 27,
https://www.soi.sk
Spotrebiteľ môže využiť aj online platformu riešenia sporov, ktorá je dostupná na https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Návrh na začatie ARS môže podať spotrebiteľ len vtedy, ak predtým neúspešne kontaktoval predávajúceho s cieľom vyriešiť spor priamo. Návrh je možné podať do 1 roka od momentu, keď spotrebiteľ uplatnil svoje práva u predávajúceho.